Dag 2 New York

2 mei 2015 - New York City, Verenigde Staten

Vanochtend al vroeg wakker, dus lekker op gestaan en om half 8 gingen we al op pad. Het zonnetje scheen, dus heerlijk. Even naar Starbucks geweest en op zoek naar een balie om een metro pas te kunnen kopen. Nu zitten we om de hoek van een groot metrostation en daar binnen bleek hoe groot. Supergroot, zoveel trappen af, bochtjes om en we hadden de metro pas. Vandaag stond als eerste het vrijheidsbeeld op het programma. Eerst nog lekker een stuk door een park en het langs het water gelopen.

Ruim 350 trappen op en af gelopen op de nauwste, smalste treden die we ooit gezien hebben en we hadden een mooi uitzicht op de skyline van New York.

Vervolgens hebben we een middagdutje gedaan in Central park (hoe goed kan het leven zijn) en heerlijk gelopen.

DSC_4199

Daarna zijn we op de top geweest van het Empire State building en hadden we weer een geweldig uitzicht!DSC_4218

We zijn naar de m&m winkel geweest die midden op Times Square ligt, een waar paradijs voor ons en wat een drukte. Helemaal gesloopt van al het wandelen zijn we op zoek gegaan naar eten. AlweDSC_4236er pizza, heerlijk! Deze lekker mee genomen en gegeten op de hotelkamer om uit te kunnen rusten na de lange dag en ons voor te bereiden op de dag van morgen.

1. Bodine:
    3 mei 2015
    Nice! Als je in de m&m winkel bent, kan je zilveren meenemen, die hebben ze daar toch haha?