dag 1 new york

1 mei 2015 - New York City, Verenigde Staten

Na een lange goede vlucht en lang staan wachten bij de douane om New York in te mogen staan we te wachten op de transfer naar ons hotel. Nog geen minuut op Amerikaanse bodem en de sirenes en toeters vliegen ons om de oren.

Een lange rondrit gehad door overal in New York (van de Bronx tot de rest, blij dat we niet in de Bronx slapen!) en daar zijn we in ons hotel rond 11 uur in de avond. Gelukkig zijn ze net zo blij om ons te zien als dat we blij zijn om er eindelijk te zijn.

Snel de spullen op de kamer neergelegd en hop New York in, want we hebben honger. Wat een drukte en wat is alles hier groot en hoog. We struikelen zowat over de zwervers. Ook hier vliegen de sirenes ons om de oren. (Binnen 5 minuten 8 politie auto's, 2 keer brandweer en 4 keer ambulances). Eigenlijk zijn er weinig woorden om te beschrijven hoe indrukwekkend het is. We hebben even lekker gegeten en zijn een stukje naar Times Square gelopen. Het is allemaal heel indrukwekkend en dan merken we hoe gesloopt we zijn. Nu in het hotel kijken de naar de planning van morgen en lekker slapen!

Times squareIMG_2767

1. Bodine:
    2 mei 2015
    Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Nu kan het genieten echt beginnen! Liefs
  2. Lindy:
    2 mei 2015
    Wauw! geniet er van lieverds, leuk om dit te lezen..
  3. Marcha:
    2 mei 2015
    Aah geweldit! Wat fijn dat jullie er veilig zijn en wat leuk om mee te genieten van jullie avontuur geniet er van drullekes! Xxx vanuit het saaie Nederland
  4. Oma Arts:
    25 mei 2015
    Mooie foto's, geniet deze laatste dagen nog van alles wat daar te zien is.
    Liefs, oma XXX