Dag 6 reis naar Niagara Falls, Ontario

6 mei 2015 - Niagara Falls, Canada

Vroeg in de veren, de laatste spullen ingepakt en we rijden de chaos van het New Yorkse verkeer weer in. File overal, top!  Mooie lange rit gehad, het weer onderweg werd weer super, dus heerlijk genoten. Alleen nog even wennen aan wat verkeersregel (rechts heeft geen voorrang en regelmatig mag ik door rijden zonder gebruik te hoeven maken van verkeerslichten), maar zonder brokken komen we aan bij de Canadese grens. Na wat vragen en een zeer chagrijnige douane rijden we naar ons hotel en inchecken. Daarna op zoek naar de watervallen, gevonden en wauw! Het kletterde 58 meter omlaag en wij hebben gelijk kaartjes gehaald voor Journey behind the Falls. 35 meter naar beneden en 200 meter de watervallen in om nog meer water te zien en horen kletteren, schitterend.

Uitzicht Journey behind the Falls

Van al dat gekletterd krijg je honger en dorst, dus lekker eten en heerlijke drankjes erbij. 2 stukken suikerspin in een glas, limonade en wodka erbij en je hebt een zoet paradijs. Of een beer-ita, een lekker biertje op z'n kop met tequilla erbij. Live muziek en de avond vliegt voorbij.

1. Marcha:
    9 mei 2015