Dag 9 & 10 Washington

11 mei 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Gisteren een korte rit naar Washington, met weer een prachtige omgeving onderweg. Nog even een in de file gestaan in verband met een heftig ongeluk, maar we kwamen gelukkig van de goede kant, want anders zou de file uren duren.

We mochten eerder inchecken (altijd fijn), koffers uitgepakt en toen... Even relaxed op de kamer. De afgelopen dagen waren toch wel erg druk en vol met een hoop indrukken. Met de wifi gezocht naar een mall. Daar weer onze ogen uitgekeken. Vier verdiepingen, waarvan de onderste bijna alleen maar eettentjes waren. Naar Starbucks geweest en eerst maar eens gekeken en gekeken want je kijkt je ogen uit met die Amerikanen. De shoppingmall rustig doorgelopen en wat een luxe verkopen ze allemaal. De middag/ begin avond zo al gevuld. (de mall is namelijk open tot 22.00 dus lekker rustig aan kunnen doen).

Vandaag was het bloedheet en benauwd, dus in de auto met de airco aan en naar alle monumenten. Daar heerlijk rustig gelopen en de monumenten allemaal bekeken. Het ziet er allemaal mooi en patriottisch uit. Ook qua beveiliging en de mensen die er allemaal rondlopen kijk je je ogen uit.

Nu de koffers bijna helemaal ingepakt voor onze vlucht naar de andere kant. San Francisco here we come!

1. Lindy:
    11 mei 2015
    Vind het allemaal leuk om te lezen! Heel veel plezier en geniet er lekker van! Dikke knuffel